Нанесення на скло

Деколірування скла на сьогоднішній день набирає все більшої популярності. Найчастіше це пов'язано з відносно низькою собівартістю скляного посуду і оптимізованим процесом перенесення зображень на скло. Найбільше застосування такий посуд отримала в місцях громадського харчування, ресторанах, пабах, в рекламних і маркетингових акціях в зв'язку зі стійкістю зображення і вигідною ціною вироби.

Сувенірні, рекламні, подарункові, брендовані вироби зі скла - келихи, фужери, графини, чарки - можуть стати ефективним інструментом маркетингу, вирішуючим завдання посилення лояльності споживача до торгової марки.

Використання скляних сувенірних виробів для досягнення лояльності до торгової марки посадовими особами кафе і ресторанів, може істотно підвищити обсяг продажів продуктів під цією маркою в цілому регіоні.

Нанесення на скло логотипів і зображень

Пивні кухлі і келихи з нанесенням

Пивні кухлі з логотипом - це один з найпоширеніших видів брендованого посуду. Практично кожна пивоварна компанія має кілька різних видів фірмових кухлів або келихів, які використовуються як для просування бренду в певних барах, пабах або ресторанах, так і для мотиваційних програм по залученню лояльних клієнтів. Крім цього, кухлі з логотипом часто використовуються як стильний сувенір або аксесуар при проведенні масштабних тематичних заходів, таких як спортивні турніри, концерти або тури музикантів, кіно або рок-фестивалі. Відмінним подарунком можуть служити і кухлі з логотипом або гербом міста, який вдалося відвідати в туристичній поїздці.

Склянки, чарки, фужери, попільнички з нанесенням

Заклади, які прагнуть підкреслити свій елітний статус, вважають за краще замовляти скляні стакани, чарки або фужери з логотипом свого ресторану або кафе. Скляний посуд може мати логотипи двох видів - із зображенням логотипів компаній-виробників напоїв або зі своїм власними логотипами. Рекламна продукція, надана виробником напою, мотивує персонал до найбільш активного просування торгової марки серед відвідувачів закладу, а кінцевого споживача - до збільшення лояльності до конкретного бренду.

Компанія «Імідж-М» має багаторічний досвід роботи з технологією деколірування скла. Ми працюємо з різними виробниками скла, яке витримує температуру плавлення близько 600 градусів. Тому можемо гарантувати чіткість і барвистість нанесення на скло, зносостійкість в експлуатації і популяризацію Вашого бренду.

Графини, пляшки, попільнички, тарілки з нанесенням

Графини, пляшки і попільнички в наш час набирають популярність як ефективний інструмент маркетингу, що вирішує завдання посилення лояльності споживача до торгової марки або бренду. Все більше підприємств громадського харчування і виробників скляних виробів свій посуд брендують шляхом технології деколірування. Це дозволяє надати скляному посуду більш естетичний вигляд, іноді креативність, підвищити лояльність і впізнаваність бренду. Всі знають, що користуватися гарним виробом набагато приємніше!

Компанія «Імідж-М» спеціалізується на співробітництві з підприємствами HoReCa. Для цього наші співробітники постійно працюють над удосконаленням процесу деколірування, тестують різні види скла і фарб. Більш оптимальними тиражами в такій співпраці вважаються тиражі від 100 штук одиниць виробів.

Компанія "Імідж-М" пропонує нанесення на скло логотипів і зображень

Приклади робіт

Напишіть нам