
В останні роки область застосування прапорів значно розширилася. Свої прапори мають держави, міста, регіони, партії, клуби, комерційні організації.
Наявність корпоративного прапора є яскравим прикладом ефективного маркетингу і важливим елементом корпоративного стилю. Крім цього, велике кольорове полотнище не залишиться непоміченим споживачем продукції вашого підприємства.

Виготовлення прапорів і нанесення зображень
Для виготовлення прапорів використовуються різні матеріали - флажная сітка, штучний шовк, габардин, атлас. Потрібний матеріал визначається місцем використання прапора і бюджетом.
Прапори за способом друку бувають:
- Односторонні - фарбування виворітного боку до 70%;
- Двосторонні - фарбування 100%, зображення на виворітній стороні в «дзеркалі»;
- Двосторонні зшиті - зшиті між собою два надрукованих полотнища, можливо зі вставкою светоблокірующей тканини.
Прапори за призначенням бувають:
- корпоративні - застосовуються для підкреслення корпоративного стилю компанії;
- рекламні - застосовуються при проведенні промо-акцій, дегустацій;
- спортивні - застосовуються для позначення своєї команди на спортивних заходах;
- партійні - застосовуються для популяризації партії;
- національні - застосовуються на офісних будівлях;
- декоративні - застосовуються з метою прикраси і декорації приміщень.
Прапори можуть бути як вертикальними, так і горизонтальними.
Ми виробляємо прапори в різних розмірах і з різним способом кріплення:
способи кріплення
Під вудку - з кишенею з лівого боку шириною 1,5 см.
Під древко - з кишенею з лівого боку шириною 3 см.
Під флагшток - з петлями з лівого боку.
При виробництві прапорів використовується метод нанесення - сублімація.
Завдяки цьому наші прапори стійкі до кліматичних і фізичних дій, мають довгий термін служби і зберігають яскравість кольорів протягом тривалого часу.
виготовлення прапорців
Настільні, автомобільні або сувенірні прапорці стали невід'ємною частиною проведення різного роду заходів. Використовують прапорці як ефективний інструмент просування бренду під час промо-акцій, презентацій, прес-конференцій, тренінгів, семінарів. Масове застосування прапорців збільшує ступінь лояльності до компанії, партії або організації.
Для виготовлення настільних прапорців застосовують штучний шовк, габардин або атлас і друкуються вони методом сублімації. Край обробляється спеціальним термоножом, з лівого боку прапорця робиться прошивка для кріплення.
Настільні прапорці бувають:
- Односторонні - фарбування виворітного боку до 70%;
- Двосторонні - фарбування 100%, зображення на виворітній стороні в «дзеркалі»;
Найпопулярніші розміри - 10 см х 15 см, 10 см х 20 см, 12 см х 24 см
виготовлення вимпелів
Вимпел - це той сувенір, який є практично в будь-якому офісі компанії або в машині.
Вимпел може стати додатковим елементом корпоративного стилю, ефективним інструментом проведеної рекламної кампанії, незабутнім подарунком для колег і партнерів, інструментом підвищення лояльності сотрудніков.Вимпели залишаються головною нагородою на спортивних змаганнях, а також хорошим мотиватором для співробітників колективу.
Вимпели бувають декількох типів - трикутні, п'ятикутні, напівкруглі і кріпляться в основному на стіну або настільну підставку.
Вимпели можна замовити:
- Односторонні - на видимій стороні друкується зображення, а зворотна сторона виготовляється з білої тканини. Для додання жорсткості використовується ущільнювач. Периметр обробляється гарячим зрізом і декорується шнуром. Односторонній вимпел оформляється пензликом.
- Двосторонні - зображення друкується на двох сторонах, при цьому тканина повинна бути однаковою. Для додання жорсткості використовується ущільнювач. Периметр обробляється гарячим зрізом і декорується шнуром.
Компанія «Імідж-М» пропонує широкий спектр відмінне качесто за справедливою ціною!