Флаєри та листівки

Слово «флаєр» походить від англійського слова fly, що в перекладі означає літати. Він являє собою невелику рекламну листівку, яка використовується як роздатковий матеріал у різних рекламних і промо-акціях. Часто флаєра являють собою своєрідні безкоштовні пропуски на заходи або забезпечують знижку на вхідний квиток. На відміну від запрошень, вони не персоналізовані, а значить, таким пропуском може скористатися будь-яка людина.

Друк флаєрів і листівок

Найбільш распостранние розміри флаєрів

євро-формат - 98х210 мм.
A5 - 148х210 мм.
A6 - 105х148 мм.

Цей друкований виріб ефективно використовується як засіб швидкої і масової реклами.

Недорого і в максимально короткі терміни воно дозволяє залучити найбільшу кількість потенційних клієнтів. Залежно від особливостей рекламного пропозиції і цільової аудиторії, флаєри можуть містити різну інформацію, мати всілякий дизайн, бути одно- або двосторонніми, виготовленими з крейдованому або офсетного паперу. Коли велике значення має іміджева функція цього виду друкованої продукції, вона може піддаватися постпечатній обробці.

Офсетний друк має на увазі великі тиражі, що економічно доцільно - чим вище тираж, тим нижча собівартість одного примірника. Стильний дизайн, ексклюзивні технології, найвищу якість продукції - все це забезпечує багаторічний досвід роботи компанії «Імідж-М»

Компанія "Імідж-М" пропонує друк флаєрів і листівок

Приклади робіт

Напишіть нам